Povinně zveřejňované informace dle zák. č. 106/1999 Sb.
Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím (dále jen „zákon“)
1/ Oficiální název
Obchodní akademie Hovorčovická Ulice: U Vinohradského hřbitova 2471/3
Obec: Praha 3
Kraj: Praha
PSČ: 130 00
Právní forma: příspěvková organizace
IZO: 600005941
2/ Důvod a způsob založení
Příspěvková organizace Obchodní akademie Hovorčovická, byla zřízena usnesením Zastupitelstva hlavního města Prahy č. 4/8 a sídlí na adrese U Vinohradského hřbitova 2471/3, 130 00 Praha 3.
Zřizovací listina je ze dne 17.02.2011 a nabyla účinnosti 01.04.2011. Změna zřizovací listiny příspěvkové listiny byla schválená usnesením Zastupitelstva hlavního města Prahy č. 40/37 ze dne
19.06.2014 včetně dodatků.
Hlavním účelem příspěvkové organizace je poskytování středoškolského vzdělávání podle ustanovení zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů (školský zákon).
3/ Organizační struktura
Statutárním orgánem příspěvkové organizace je její ředitel. Ředitel činí právní úkony jménem příspěvkové organizace ve všech věcech. Do funkce je jmenován a může být odvolán v souladu s § 166 školského zákona a vyhláškou č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích.
4/ Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Sídlo: U Vinohradského hřbitova 3, 130 00 Praha 3
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Adresa pro osobní návštěvu: shodná s poštovní adresou
4.3 Úřední hodiny
Úřední hodiny: pracovní dny od 7:30 do 15:30 hod
4.4 Telefonní čísla
Telefonní spojení: ústředna: 267 312 915, 267 312 916, 267 312 917
ředitel školy Mgr. Miroslav Včelař, tel.: 267 090 674, mob.: 777 614 244
e-mail: mvcelar@oahovorcovicka.cz
zástupci ředitele:
- Ing., Bc. Kateřina Vobořilová, tel.: 267 090 675, e-mail: kvoborilova@oahovorcovicka.cz
- Mgr. Václav Votruba, tel.: 267 090 689, email: vvotruba@oahovorcovicka.cz
vedoucí školní jídelny Veronika Tykalová, mob.: 731 438 915, e-mail: zr.7370@scolarest.cz
pověřenec ochrany osobních údajů Mgr. Eva Šmídová, mob.: 731 609 403
e-mail: consultant@moore-czech.cz
4.5 Adresa internetových stránek
Webové stránky: www.oahovorcovicka.cz
4.6 Adresa podatelny
U Vinohradského hřbitova 2471/3, 130 00 Praha 3, sekretariát
Přehled technických nosičů dat, na kterých povinný subjekt přijímá dokumenty v elektronické podobě:
USB flash disk, CD, DVD.
4.7 Elektronická adresa podatelny
E-mailová adresa: skola@oahovorcovicka.cz
4.8 Datová schránka
ID datové schránky: hw7xkgu
5/ Případné platby lze poukázat
Č. účtu 2003140008/6000 u PPF banky – variabilní symbol je nutné si vyžádat předem
Č. účtu 43–2324190217/0100 u Komerční banky – stravné (variabilní symbol přidělen při přihlášení ke stravování)
6/ IČO
61388017
7/ Plátce daně z přidané hodnoty
Škola není plátcem DPH.
8/ Dokumenty
8.1. Dokumenty podléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout
- Zřizovací listina školy rozhodnutí o zápisu do školského rejstříku
- Údaje o rozpočtu v aktuálním roce
- Školní vzdělávací programy – v listinné podobě v ředitelně školy
- Výroční zpráva o činnosti školy – v listinné podobě v ředitelně školy a dále zde http://www.oahovorcovicka.cz/files/soubory/WEB_2021/Vyrocni_zprava_doc.pdf
- Školní řád – v listinné podobě v ředitelně školy a dále v elektronické podobě na webu školy zde
http://www.oahovorcovicka.cz/files/soubory/KOLNI_AD_26.04.2021.pdf
8.2. Rozpočet
Rozpočet školy a jeho střednědobý výhled je přístupný na webových stránkách Hlavního města Prahy https://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/finance/rozpocet/rozpocet_na_rok_2021/schvalene_rozpocty_prispevkovych.html
9/ Žádosti o informace
Příjem žádostí se provádí každý pracovní den v sekretariátu školy v době od 8:00 do 15:30 hod. Pověřený pracovník: Ing., Bc. Kateřina Vobořilová, zástupkyně ředitele školy.
Ústní podání
- telefonicky
- osobně v kanceláři vedení školy
Písemné podání
Žádost lze doručit osobně, poštou na adresu sídla školy nebo elektronicky.
Ústní žádost lze vyřídit ústně se souhlasem žadatele.
Chce-li žadatel písemné vyřízení, vyzve jej ředitel školy k podání žádosti v písemné formě.
10/ Příjem podání a podnětů
Žádosti a další podání je možné doručit osobně do ředitelny školy v úřední hodiny, zaslat písemně na adresu školy, elektronicky na emailovou adresu MŠ, prostřednictvím DS nebo telefonicky na telefonním čísle kanceláře školy. Příjem žádostí a dalších podání se řídí podle svého obsahu zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
11/ Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Přehled nejdůležitějších používaných právních předpisů naleznete na následující stránce Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
11.2 Vydané právní předpisy
Povinný subjekt nevydává právní předpisy v rámci věcné působnosti. Soubor vnitřních směrnic je k dispozici v listinné podobě v úředních hodinách v ředitelně školy.
12/ Úhrady za poskytování informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Sazba nákladů na pořízení informace činí:
1. Kopírování černobílé na kopírovacích strojích
Formát A4 jednostranný……………………………………….…………2,00 Kč/A4
Formát A4 oboustranný………………………………………….……….3,00 Kč/A4
Formát A3 jednostranný…………………………………….…….……...4,00 Kč/A3
Formát A3 oboustranný…………………………………….…….………5,00 Kč/A3
2. Tisk na tiskárnách PC
Formát A4 na laserové tiskárně…………………………….……………2,00 Kč/A4
Formát A4 na ostatních tiskárnách.………….…….…………….………2,00 Kč/A4
Formát A3 jednostranný na tiskárně…………………………………… 4,00 Kč/A3
Formát A3 oboustranný na tiskárně……………………………………..5,00 Kč/A3
3. Kopírování na magnetické nosiče
CD……………..……………………………….………..………………30,00 Kč/1ks
4. Jiné kopírování a filmování
Video………………………………………..………………...…………dle skutečných nákladů
5. Za odeslání informace
Poštovné a jiné poplatky dle sazeb platného poštovního sazebníku
6. Další věcné náklady
Dle formy poskytované informace
7. Osobní náklady
Osobní náklady, přesáhne-li doba zpracování a vyhledání informace 1 hod. a za každou další započatou hodinu……………………………………………………..200,00 Kč/hod.
8. Pokud je požadovaná informace obsažena v publikaci nebo tiskovině vydávané školou, předškolním nebo školským zařízením, hradí se náklady ve výši ceny příslušného výtisku.
9. Nepřesáhne-li částka za poskytnutí informací 50,- Kč, budou poskytnuty zdarma.
12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žádná rozhodnutí o výši úhrad vydaná podle zákona o svobodném přístupu k informacím v případě stížnosti nebyla ve vztahu k povinnému subjektu za poslední dva roky vydána.
13/ Licenční smlouvy
Škola nemá licenční smlouvy.
14/ Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím
Na webových stránkách školy https://www.oahovorcovicka.cz/
Osnova popisu úkonů orgánu veřejné moci
Osnovu a popisy úkonů orgánů veřejné moci dle § 2 vyhlášky č. 515/2020 Sb. o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy naleznete na Portálu veřejné správy.